Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/wp-blog-header.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/wp-blog-header.php on line 4
ایران 5- قرقیزستان 1 - آموزش همگانی
اجتماعیاخباراخباراقتصادی

ایران 5- قرقیزستان 1

تیم ملی ایران که در اولین دیدار خود در تورنمنت کافا با نتیجه شش بر یک افغانستان را شکست داد، امروز در دومین مسابقه برای حفظ صدرنشینی در این مسابقات و صعود به فینال، برابر قرقیزستان قرار می‌گیرد.

ترکیب تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی گنجی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، سید محمد کریمی، امید نورافکن، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، رضا اسدی و مهدی طارمی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب تیم ملی قرقیزستان:

آنتون کوچنکوف، والری کیچین، خریستین براوزمن، میرلان مورزائف، عادلژون عبدالرحمانوف، سویونتبک مامیرالیف، گولژیگیت آلیکولوف، کیرت ژیرگابلک، اربل آتابائف، آتا ژوماشف و آلیموردون شوکوروف

سرمربی: اشتفان تارکویچ

لحظات حساس:

دقیقه 10: فرار مهدی طارمی در حالی که او در آستانه ورود به محوطه جریمه بود، با تکل بازیکن قرقیزستان مواجه شد و در شرایطی که بازیکنان ایران معتقد به پنالتی بودند، داور پشت محوطه خطا گرفت.

دقیقه 16: ارسال علیرضا جهانبخش از سمت راست با ضربه سر پورعلی‌گنجی همراه شد اما این توپ به وسط دروازه رفت و گلر قرقیزستان توپ را توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 19: سانتر رامین رضاییان روی سر رضا اسدی با ضربه این بازیکن به سمت دروازه رفت اما با اختلاف نسبتا زیاد از بالای دروازه اوت شد.

ایران ۱- قرقیزستان ۰ (مهدی طارمی – دقیقه ۳۴): پاس در عمق علیرضا جهانبخش به مهدی طارمی رسید و او بدون کنترل و با ضربه نوک پا دروازه را گشود.

گل اول ایران به قرقیزستان توسط مهدی طارمی در دقیقه 34

دقیقه ۳۸: فرار مهدی ترابی روی پاس مهدی طارمی با خطای مدافع حریف منجر به خطای پنالتی به سود ایران شد.

 

ایران ۲- قرقیزستان ۰ (مهدی طارمی – دقیقه ۳۹): مهاجم بوشهری ضربه خود را به سادگی به وسط دروازه زد تا ایران با دو گل از حریف پیش بیفتد.

گل دوم ایران به قرقیزستان توسط مهدی طارمی در دقیقه 39 از روی نقطه پنالتی 

دقیقه 50: حرکت مهدی ترابی و پاس او، مهدی طارمی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما شوت او را پوچنکو به کرنر فرستاد.

 ایران 2 – قرقیزستان 1 (میلان مورزائف – دقیقه 52): ارسال پاس به محوطه جریمه با کنترل دیدنی مورزائف همراه شد و در حالی که او پورعلی گنجی را محو کرد، موفق شد توپ را به گوشه دروازه بفرستد.

گل اول قرقیزستان به ایران در دقیقه 52

ایران 3 – قرقیزستان 1 (مهدی طارمی – دقیقه 56): محمد محبی در اولین حرکت بعد از ورود به زمین از سمت چپ حرکت کرد و توپ را روی دروازه فرستاد و این ارسال زمینی با اشاره مهدی طارمی تبدیل به گل شد.

گل سوم ایران به قرقیزستان توسط مهدی طارمی در دقیقه 56

ایران 4- قرقیزستان 1 (سردار آزمون – دقیقه 66): مهاجم تیم ملی پس از اینکه در محوطه جریمه توپ را کنترل کرد، سرتوپ زد و شوت خود را به سمت دروازه فرستاد که توپ پس از برخورد به دست دروازه‌بان حریف وارد دروازه شد.

گل چهارم ایران به قرقیزستان توسط سردار آزمون در دقیقه 66

ایران 5 – قرقیزستان 1 (سردار آزمون – دقیقه 79): روی اثر رامین رضاییان، سردار ناگهان وارد صحنه شد و با یک چرخش زیبا ضربه خود را به سمت دروازه زد و گل پنجم ایران را به ثمر رساند

در حال تکمیل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا