Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/wp-blog-header.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/wp-blog-header.php on line 4
راه اندازی کسب و کار فقط با 10 میلیون - آموزش همگانی
اجتماعیاقتصادیسبک زندگیمحل کار

راه اندازی کسب و کار فقط با 10 میلیون

راه اندازی کسب و کار سخت است، مخصوصا وقتی که پولی نداشته یا پول کمی دارید. با این وجود اگر اشتیاق و مهارت های کارآفرینی دارید، فهرست ایده های مشاغل کوچکی که در زیر آورده شده است را بررسی کنید.

به گزارش آگاهی مصرف، اگرچه شرایط اقتصادی به گونه ای است که شاید در نگاه اول راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان یک آرزو به نظر برسد اما در این مقاله قصد داریم فهرستی از چند شغل کوچک سودآور که بهترین سرمایه گذاری با 10 میلیون محسوب می شوند را معرفی کنیم.

تهیه غذای خانگی:
شاید تهیه غذای خانگی یکی از شغل های پرسود است که راه اندازی این کسب و کار با ده میلیون تومان و حتی کم‌تر نیز امکان پذیر است. یکی از کارهایی که در مورد این کسب‌و کار میتوانید برای به دست آوردن سود بیشتر انجام دهید، فروش و بازاریابی در اداره‌هاست زیرا بسیاری از شرکت ها برای افزایش رضایت مشتری از چنین کسب و کارهایی غذای خود را تهیه می کنند. شما می توانید به صورت سنتی در جاهایی که اداره‌جات مختلفی وجود دارد، تراکت پخش کنید و یا با این اداره‌ها جهت تامین غذای‌آنها صحبت کنید. از آنجا که بسیاری از کارمندان مجبورند از بیرون از خانه، غذا تهییه کنند، به دنبال غذاهای با کیفیت می گردند. از این جهت اگر شما واقعاً غذاهای با کیفیتی درست کنید و این مسئله را به آنها ثابت کنید، مطمئن باشید، آنها غذای خانگی را به غذای رستورانی ترجیه می‌دهند.

تدریس خصوصی:
تدریس خصوصی یکی دیگر از ایده های راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان است. شما می توانید در اینستاگرام و یوتیوب تولید محتوا کنید و از این طریق کسب درآمد کنید و در اصل کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید.

سرمایه گذاری در بازارهای مالی:
سرمایه گذاری در بازارهای مالی یکی از دیگر از راه های پر سودی است که می توانید با سرمایه 10 میلیون تومان وارد آن شوید و از این طریق درآمد کسب کنید. فقط به یاد داشته باشید که آموزش دیدن لازمه این کار است و بدون آموزش دیدن احتمال ضرر کردنتان چند برابر می شود.

تولید محتوا

راه اندازی کسب وکار با 10 میلیون تومان از طریق تولید محتوا نیز امکان پذیر است. شما می توانید پروژه بگیرید و از طریق تولید محتوا کسب و  کارهای مختلف را به دگیران معزفی کنید و از این طریق کسب درآمد کنید.

درست کردن کیک و شیرینی
درست کردن کیک و شیرینی یکی از کسب و کار های جذاب برای افراد خلاق به حساب می‌اید. شما می توانید طرح‌های مختلفی را روی کیک ها پیاده کنید و آنها را به دیگران بفروشید و حس خوبی در آن ها به وجود آورید.

شمع سازی:
دستگاه ساخت شمع، موم، رنگینه ها،  بسته بندی از جمله مواد مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان است. شما می توانید این شمع‌ها را به فروشگاه‌های مختلفی بفروشید. از طرفی می توانید به کسانی که سفره‌های عقد و … را اجاره می دهند نیز این محصولات را بفروشید.
برای شروع فروختن شمع‌ها پیشنهاد می کنیم که فروش شمع‌ها را از اعضای خانواده و دوستان شروع کنید.

درست کردن ترشی:
برای راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان به شما پیشنهاد می کنیم که تهیه ترشی را به صورت سنتی یاد بگیرید و آن را تهیه کنید . پس از مدتی نیز می توانید سرمایه به کارتان اضافه کنید و در نهایت با استفاده از دستگاه‌های مدرن کسب و کار خود را گسترش دهید.

 

لینک کوتاه: https://agahimasraf.ir/?p=75334

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا