اجتماعیاخباراخبار

تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد/ در انتظار کسب چهار مدال

به گزارش آگاهی مصرف، روز نخست این مسابقات با برگزاری رقابتهای پنج وزن اول در شرایطی به پایان رسید که هر پنج نماینده ایران صاحب مدال شدند و چهار طلا و یک نقره را به خود اختصاص دادند.

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، صبح امروز دوشنبه در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد که در پایان دو نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و دو نماینده دیگر نیز راهی دیدار رده بندی شدند. یک ملی پوش هم از دور مسابقات حذف شد.

با کسب چهار مدال طلا و یک نقره از پنج وزن نخست و حضور دو کشتی گیر در فینال و دو کشتی گیر در رده بندی، تیم ملی ایران با کسب امتیاز لازم عنوان قهرمانی آسیا را قبل از برگزاری دیدارهای فینال و رده بندی روز دوم به خود اختصاص داد.

عباسی به رده بندی راه یافت

در وزن ۶۷ کیلوگرم رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر بیگ میرات نوباتوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل کیوتارو سوگابه از ژاپن با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

اولین شکست برای کشتی فرنگی ایران/ دو پیروزی برای فرنگی‌کاران
رضا عباسی

ایمن طلب اولین فینالیست ایران

در وزن ۷۲ کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۱ ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر مقابل جیان تان از چین به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

اولین شکست برای کشتی فرنگی ایران/ دو پیروزی برای فرنگی‌کاران
سجاد ایمن طلب

تنها حذف شده کشتی فرنگی ایران

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب یرنور فیداخمتوف از قزاقستان شد. وی با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اولین شکست برای کشتی فرنگی ایران/ دو پیروزی برای فرنگی‌کاران
مهدی محسن نژاد

مهمدی هم به رده بندی راه یافت

در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر صفر مقابل و هالیشان باهیجیانگ از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف کشتی گیر قرقیزستان رفت و با قبول شکست ۸ بر صفر از رسیدن به فینال بازماند و راهی مبارزه رده بندی شد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد/ در انتظار کسب چهار مدال
علیرضا مهمدی

مهدی بالی دومین فینالیست ایران

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۵ مقابل یوتا نارا از ژاپن به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف کشتی گیری از چین رفت و با پیروزی ۷ بر یک برابر این حریف راهی دیدار فینال شد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد/ در انتظار کسب چهار مدال
مهدی بالی

مسابقات رده بندی و فینال دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا بعدازظهر امروز و از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد تا تکلیف رده بندی نهایی این دوره از رقابتها مشخص شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا