Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/wp-blog-header.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/wp-blog-header.php on line 4
بزرگترین افتخار همسرم تبعیت از رهبری و حرکت در مسیر حاج قاسم بود - آموزش همگانی
اجتماعیاخباراخبار

بزرگترین افتخار همسرم تبعیت از رهبری و حرکت در مسیر حاج قاسم بود

به گزارش آگاهی مصرف، مریم سلیمانی روز چهارشنبه در مراسم تشییع شهید میلاد حیدری از شهدای مدافع حرم که در قروه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از حضور مردمی اظهار داشت: از همه کسانی که در این غم و مصیبت از زمان خبر شهادت این شهید تاکنون، ما را یاری و مورد تفقد قرار دادند و مرهمی بر غم‌مان بودند، تشکر می‌کنم.

وی گفت: همسرم سرباز حضرت ولی عصر (عجرهبرمعظم انقلاب، فدایی حضرت زینب (س) و اسلام و افتخارش ادامه راه شهید حاج قاسم و مطیع ولی‌فقیه بود که با انگیزه, شوق فراوان و افتخار در مسیر دفاع از حرم حضور می‌یافت.

همسر شهید مدافع حرم با اشاره به سخنانی از شهید سلیمانی مبنی بر اینکه تا شهید نباشید، شهید نمی‌شوید، اظهار کرد: هزاران میلاد تقدیم ولایت؛ افتخارمان این است اولین شهید سال‌جاری بود.

وی عنوان کرد: میلاد عزیز ای همسر مقاومم، ای کسی که هیچ‌وقت خستگی بر تنت غلبه نکرد، آسوده باش و بدان رژیم غاصب صهیونیستی در حال دست و پازدن و آمریکا رو به افول است و ظهور عالم منجی بشریت از هر زمان نزدیک‌تر است.

وی تصریح کرد: برادران و خواهرانم با رعایت حجاب زینبی و غیرت حیدری پشتیبان ولایت فقیه و ادامه‌دهنده راه شهدا و حاج قاسم باشید و اجازه ندهید که دشمن بی‌بندوباری و بدحجابی را رواج دهد.

سلیمانی ابراز داشت: آمریکا و صهیونیست‌ها بدانند خون شهیدان حیدری و مهقانی باعث آبیاری ریشه مقاومت و تنومندتر شدن انقلاب و این درخت باصلابت خواهد شد. مردم بدانند راه رسیدن به قرب الهی امام زمان (عج) و تبعیت از ولایت فقیه است.

عموی شهید میلاد حیدری نیز در سخنرانی کوتاه از حضور گسترده مردم از سراسر کشور و استان کردستان در این مراسم قدردانی کرد.

میلاد حیدری، شهید مدافع حرم ۳۲ ساله و اصالتاً اهل روستای وینسار قروه از استان کردستان بود که به صورت مستشاری در سوریه در حال دفاع از حرم آل الله بوده و از وی دو فرزند ۶ و ۳ ساله به یادگار مانده است.

روز جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان، پاسدار رشید اسلام «میلاد حیدری» از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا