Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/wp-blog-header.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/wp-blog-header.php on line 4
اکثر اعضای کمیسیون آموزش مجلس مخالف استعفای نوری بودند - آموزش همگانی
اجتماعیاخباراخبار

اکثر اعضای کمیسیون آموزش مجلس مخالف استعفای نوری بودند

احمد حسین فلاحی در گفت‌وگو با آگاهی مصرف و در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی ناشی از رتبه بندی علت اصلی استعفای وزیر پیشین آموزش و پرورش بوده است؛ گفت: حقیقتاً نه فقط وزارت آموزش و پرورش که دستگاه‌های دیگر هم در این قضیه کوتاهی داشتند؛ برخی دستگاه‌ها و مسئولان می‌توانستند مشکلی را که بعد از عید حل کردند؛ پیش از پایان سال قبل حل کنند اما این کارها را نکردند تا مشکلاتی برای فرهنگیان ایجاد شود و نتیجه این اقدامشان هم این شد که وزیری که تمام تلاش را کرد تا پس از سال‌ها رتبه بندی را انجام دهد و به دلیل بازگشایی مدارس مورد تحریم دشمنان بود تنها مقصر این موضوع معرفی شود.

وی با بیان اینکه همه تقصیرها را گردن وزیر انداختند؛ گفت: متأسفانه در برهه حساسی وزیر استعفا داد و تا وزیر آینده انتخاب شود مدتی زمان لازم است و تا وزیر جدید فرآیندها را بشناسد زمان خواهد برد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دیروز هنگامی که تصمیم گرفتیم در جلسه بحث فشارها روی آقای وزیر را بررسی کنیم پس از گذشت ۲۰ دقیقه خبر رسید که وزیر استعفا کرده است و کاری دیگر نمی‌توانستیم بکنیم.

فلاحی با بیان اینکه اکثریت اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مخالف این استعفا بودند؛ گفت: در حال حاضر هم فرد خاصی فعلاً مطرح نشده و قرار شده است وزارت آموزش و پرورش با سرپرست به پیش برود تا ببینیم چه زمانی آقای رئیس جمهور فردی را برای وزارت آموزش و پرورش معرفی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه اصلاحات رتبه بندی قطعاً صورت خواهد پذیرفت گفت: مشکلاتی در اعمال رتبه بندی وجود دارد اما قطعاً این کار با وجود استعفای وزیر آموزش و پرورش اجرایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا