لوازم خانگی

چگونه لوازم خانگی مشکی را تمیز کنیم ؟

لوازم مشکی ظاهر براق زیبایی دارند. اما این زیبایی به ندرت دوام می آورد. سطوح سیاه به راحتی اثر انگشت را می گیرند و حتی پس از تمیز کردن، رگه هایی را می بینند که پاک کردن آنها غیرممکن به نظر می رسد. نکته کلیدی برای خوب جلوه دادن وسایل مشکی این است که پس از تمیز کردن آنها را با دقت براق کنید.

در این بخش شما را قدم به قدم راهنمایی می کنیم تا بتوانید به راحتی لوازم خانگی مشکی رنگتان را تمیز و براق کنید. با آگاهی مصرف همراه باشید.

قسمت اول : تمیز کردن دستگاه شما

یک حوله پارچه ای خیس کنید

حوله های پارچه ای تر روی دستگاه شما ملایم خواهند بود و خراشی ایجا نمی کنند . آنها را خیس کنید و سپس رطوبت اضافی را با  فشار دادن خارج کنید.

یک پاک کننده بر پایه آمونیوم یا محلول سرکه را روی حوله بمالید.

 یک پاک کننده روی حوله بمالید. برای محلول های خریداری شده از فروشگاه، از پاک کننده های مبتنی بر آمونیوم استفاده کنید. این شامل اکثر پاک کننده های شیشه و پنجره، پاک کننده های چند منظوره و پاک کننده های فر می شود.

برای یک محلول سرکه خانگی، مقداری سرکه را با مقداری آب مخلوط کنید.

دستگاه را پاک کنید. 

حوله خود را بردارید و دستگاه را پاک کنید. این کار دستگاه را ضد عفونی می کند و کثیفی را از بین می برد، اما احتمالاً رگه هایی باقی می ماند. باید این تمیز کردن را مرتب انجام دهید.

براق کردن دستگاه که در قسمت دوم به ان می پردازیم ، رگه های باقی مانده را از بین می برد.

لکه های سخت را با پاک کننده های ملایم بردارید.

 برای محافظت در برابر خراش روی سطح لوتزم شما ، هرگز از پدهای ساینده برای برداشتن لکه های سخت استفاده نکنید. پاک کن جادویی در برداشتن لکه های سخت، بدون بر جای گذاشتن خراش، خوب است.

برای جایگزین خانگی، سعی کنید جوش شیرین را با چند قطره مایع ظرفشویی مخلوط کنید. این محلول را روی یک مسواک قدیمی بمالید و از آن برای پاک کردن لکه های سخت استفاده کنید.

قسمت دوم : براق کردن دستگاه شما

حوله های پارچه ای را برای براق کردن کنار بگذارید

در حالت ایده‌آل، شما باید حوله‌های خاصی داشته باشید که فقط برای براق کردن استفاده می‌کنید. این کار از تجمع محصولات پاک کننده در آنها جلوگیری می کند و آنها را در از بین بردن رگه ها موثرتر می کند. آنها را جدا از حوله های دیگر خود بدون سفید کننده بشویید.

در نظر بگیرید که همه حوله های براق کننده خود را یک رنگ کنید تا تشخیص آنها آسان تر شود.

ک حوله پارچه ای ساده کافی است. اگرچه برخی از افراد میکروفایبر را توصیه می کنند، اما یک حوله ساده از پارچه باید در بیشتر موارد کار کند.

قبل از براق کردن پارچه را تمیز کنید.

 اگر قبل از هر بار صاف کردن وسایل خود را با محلول تمیز کننده پاک نکنید، در حوله های براق کننده شما کثیفی جمع می شوند و بی اثر می شوند. همیشه قبل از تمیز کردن دستگاه مطمئن شوید که هیچ لک یا کثیفی روی دستگاه باقی نمانده است.

دستگاه را با یک حوله براق کننده تمیز و خشک پاک کنید.

 حوله را خیس نکنید و از مواد پاک کننده استفاده نکنید . یک حوله خشک باید به راحتی رگه ها را ببرد. قبل از اینکه پاک کننده خشک شود، به آرامی تمام سطح را پاک کنید

گر اجازه دهید تمیزکننده قبل از براق کردن آن خشک شود، پیدا کردن رگه هایی که روی آن خشک شده اند برای شما سخت تر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا