5 راهکار برای آرام سازی ذهن

پژوهشگران ۵ راهکار عمده برای آرام سازی ذهن معرفی کرده اند.

به گزارش آگاهی مصرف، برای هر کسی ممکن است پیش بیاید؛ اینکه فکرش اینقدر مشغول شود که نتواند روی کار‌های روزمره تمرکز کند و از لحظه‌لحظه زندگی‌اش لذت ببرد. متخصصان، اما پنج راهکار عمده برای آرام سازی ذهن معرفی کرده اند که عبارتند از:

بهتر است فردی که دغدغه‌های فکری دارد، همه دغدغه‌هایش را روی یک برگه کاغذ بنویسد. بعد از فهرست‌کردن دغدغه‌ها می‌توان تمرکز کرد و مواردی را که غیر ضروری است، از فهرست حذف کرد. عموما متخصصان روانشناس راهکار جالبی دارند.

از فردی که ذهنش ناآرام است، می‌خواهند که تصور کند زمانی که در خیابان راه می‌رود، چند موجود فضایی او را می‌دزدند. آن‌ها یک کپسول بسیار کوچک را زیر پوست سر فرد تزریق می‌کنند و می‌گویند که قصد آزمایش روی فرد را دارند و فقط تا یک ماه دیگر زنده است و هیچ پزشک و ارتشی در جهان نیست که بتواند نجاتش دهد.

پس از حالا فقط یک ماه برای زندگی‌کردن وقت دارد. بعد از این راهکار شبیه‌سازی از فردی که ذهنش درگیر است، می‌خواهند که دوباره به فهرست دغدغه‌هایش نگاه کند و آن مواردی را که لزومی ندارد خط بزند و دیگر به آن‌ها فکر نکند. / باشگاه خبرنگاران جوان

 

لینک کوتاه: https://agahimasraf.ir/?p=75443

 

 

پیشنهاد ما به شما

بمب گذاری در شیراز

طی اخبار اعلام شده اقدام به بمب‌گذاری در یکی از خیابان های شیراز خنثی شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.