اخباراخبار

۲۳ پروژه مسئولیت اجتماعی در هفته دولت افتتاح می شود

مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران از افتتاح و بهره برداری از ۱۳ طرح هادی روستایی، ۹ طرح ورزشی و تکمیل ۵۰۰ واحد منزل مسکونی در شهرستان مسجد سلیمان خبر داد.

افتتاح ۲۳ پروژه مسئولیت اجتماعی در هفته دولت

به گزارش آگاهی مصرف ، بابک دارابی در آیین رسمی بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح های وزارت نفت که در سالن اجتماعات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، نمایندگان مجلس و سایر مدیران ارشد، برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و‌ شهیدان والامقام دولت، رجایی و باهنر، اظهار کرد: در راستی ایفای مسئولیت های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران و همسو با اهداف دولت سیزدهم مبنی در کنار مردم بودن، در سفرهای استانی رئیس جمهوری، مصوباتی در حوزه مسئولیت های اجتماعی برای شرکت ملی نفت ایران مصوب شده است که میزان آن برای استان خوزستان ۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است که این عدد ۵۰ درصد اعتبار سفرهای استانی رییس جمهوری است.

وی افزود: همزمان با این اعتباری که در این خصوص لحاظ شده، مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران به دلیل مسائل و اقتضاهای موجود همواره در کنار مردم و مسئولان استانی بوده که در این حوزه می توان به تامین اعتبارات لازم در خصوص واکسیناسیون کرونایی، بیابان زدایی و … اشاره کرد.

دارابی تصریح کرد: هم اکنون در استان خوزستان، ۷ هزار و ۴۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های اجرایی به تعداد ۱۸۵۵ تخصیص یافته که ۱۴۶ پروژه آن در دولت سیزدهم تکمیل و به بهره برداری رسیده است و در این راستا ۲۶۷ میلیارد تومان به دستگاه های دولتی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: سرفصل های مهم این پروژه ها در بخش های آبی و آب و فاضلاب ۲۷۳۴ میلیارد تومان، راه های مواصلاتی ۱۵۲۳ میلیارد تومان، پزشکی، بیمارستان، خانه بهداشت و درمانگاه ها ۷۳۰ میلیارد تومان، در بخش ورزش جوانان ۳۲۶ میلیارد تومان، نوسازی مدارس، ۲۵۵ میلیارد تومان، بنیاد مسکن با اولویت طرح های هادی روستایی ۲۲۸ میلیارد تومان و منابع طبیعی ۱۰۲ میلیارد تومان بوده است.

به گفته دارابی، مصوبات ویژه سفرهای استانی رئیس جمهوری دارای ویژگی های خاصی همچون هدفمند بودن و دارای برنامه بودن هستند که به طور مستمر از طریق ستاد رییس جمهوری و مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز مورد نظارت و پیگیری برای اجرا قرار می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت ملی نفت ایران همواره در کنا مردم به ویژه در استان خوزستان بوده است، اظهار کرد: در این راستا می توان به احداث شبکه های فاضلاب و دفع آب های سطحی در شهرهای حاشیه ای اهواز، تهیه ۳ میلیارد سرنگ با اعتبار ۳ میلیارد تومان، برگزاری کلاس های ارتقا سطح ۱۲۸۵ دبیر برای کنکور در کلیه مقاطع با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان وحفظ محیط زیست از طریق تامین نهال و نهال کاری و … اشاره کرد.

دارابی با بیان اینکه افتتاح ۲۳ پروژه برای افتتاح در هفته دولت برنامه ریزی شده است، افزود: این پروژه ها شامل ۱۳ طرح هادی، ۹ طرح ورزشی و طرح ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی در مسجد سلیمان اشاره کرد.

مدیر نظارت بر طرح های مناطق نفتخیز در پایان از موافقت ها و مساعدت های وزیر نفت و دستور ویژه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برای تامین اعتبار طرح های مسئولیت های اجتماعی قدردانی کرد.

گفتنی است، آیین افتتاح و تکمیل ۵۰۰ واحد منازل مسکونی در شهرک ولیعصر (عج) شهرستان مسجدسلیمان با حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد./ پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران


لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=127955

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا