Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/wp-blog-header.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/wp-blog-header.php on line 4
اخراج خبرنگاران ایرنا شایعه است - آموزش همگانی
دسته‌بندی نشده

اخراج خبرنگاران ایرنا شایعه است

آگاهی مصرف: محمدمهدی اسماعیلی گفت: هیچ اخراجی در خبرگزاری ایرنا نداشتیم و برخی همکاران خبرنگار به صورت حق‌الزحمه‌ای و تحریری کار می‌کردند که شاید مسائل مطرح‌شده درباره این افراد بوده است.

توضیحات وزیر فرهنگ درباره شایعه اخراج خبرنگاران خبرگزاری دولت

به گزارشآگاهی مصرف به نقل از فارس  محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد هیات دولت در مورد اخراج خبرنگاران خبرگزاری دولت اظهار داشت: هیچ اخراجی در خبرگزاری ایرنا نداشتیم، بحث تعدیل مربوط به همکارانی بودند که حق التحریر کار میکردند.

وی افزود: بنا داریم در خبرگزاری ایرنا سازماندهی جدیدی انجام دهیم تا بخش عمده‌ای از همکاران قراردادی را تعیین تکلیف کنیم و موضوع اخراج خبرنگاران شاید مربوط به همکارانی بود که خبری کار می‌کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هفته آینده برنامه ویژه‌ای برای خبرنگاران در تالار وحدت در نظر گرفتیم، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسته ویژه ۱۳ موردی آماده کرده که در این رابطه تفاهم‌نامه‌های مختلف در حوزه‌های متفاوت انجام می‌شود تا از خبرنگاران پشتیبانی شود.

اسماعیلی درباره توقیف فیلم جیران گفت: این توقیف در حوزه نمایش خانگی اتفاق افتاد و یک اختلاف حقوقی است و تلاش بر این است تا این موضوع حل شود چون ما حامی نمایش‌های خانگی هستیم و فرصت خوبی برای مخاطبان به وجود آمده که نباید حق‌شان ضایع شود.

وی در مورد برخورد دوگانه وزارت ارشاد با بازیگران و بلاگرها، تشریح کرد: بسیاری از آنها مجوز ندارند و به محض گزارش با دادستانی هماهنگ می‌شود و آن ها فیلتر می‌شوند؛ اگر عدد و رقم‌ها بیان شود، اعداد و ارقام عجیبی از بلاگرهایی که مورد بررسی و رصد قرار می‌گیرند، ارائه خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد اکران فیلم قهرمان در سرزمین‌های اشغالی، اظهار داشت: به همه فیلم‌سازان داخلی اعلام کردیم اکران فیلم‌ها در سرزمین‌های اشغالی جزو خطوط قرمز است و حتماً با آنها برخورد می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا