اخبار

وظیفه اتاق بازرگانی رسیدگی به تشکل ها نیز می باشد

حسن فروزان فرد گفت: مدت ۱۰ سال است که در اتاق بازرگانی زمزمه اصلاحات و تغییرات شنیده می شود به طوریکه در ابتدای سال ۹۰ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار مطرح و وظایف و حوزه های جدید فعالیت برای اتاق بازرگانی تعریف شد.

وظیفه اتاق بازرگانی رسیدگی به تشکل ها نیز می باشد

به گزارش خبرنگار دانستنی آنلاین ، حسن فروزان فرد، رئیس کمیسیون حمایت قضایی و مبارزه با فساد اتاق بازرگانی تهران عنوان کرد: گروه های مختلفی در این مدت تلاش کرده اند تا پیش نویس هایی را برای اصلاحات در اتاق آماده کنند. این طرح در مجلس هم مورد بررسی قرار گرفته اما به طور کلی مسئله ای که وجود دارد این است که در این طرح یک مبنای تئوری منسجم برای تغییر وجود ندارد.

رئیس کمیسیون حمایت قضایی و مبارزه با فساد اتاق بازرگانی تهران بیان داشت: اگر به عنوان شخص ثالث به این طرح نگاه کنیم مشاهده می کنیم که اجزای این طرح برای برطرف کردن برخی از مشکلاتی ست که در طول زمان با آن برخورد کرده ایم ولی ابزاری برای پیش بینی قانون مترقی برای ادامه فعالیت اتاق بازرگانی نمی باشد.

فروزان فرد افزود: در کمیسیون حمایت قضایی و مبارزه با فساد اتاق بازرگانی تهران تلاش کرده ایم زمینه ایی را فراهم کنیم تا با بررسی اسناد بتوانیم ظرفیت تئوریک بهتری در زمینه تغییرات و اصلاحات در اتاق بازرگانی و تشکلها ایجاد کنیم چرا که وظیفه اتاق بازرگانی تنها گفتگو در مورد خود اتاق نیست بلکه رسیدگی به تشکلها را نیز برعهده دارد.

در حال تکمیل…

سخنان رئیس کمیسیون حمایت قضایی و مبارزه با فساد اتاق بازرگانی تهران را در این فایل ویدیویی مشاهده می کنید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا