اخباربیمه

دیدار مدیرعامل بیمه سرمد با مدیرعامل هلال احمر استان قزوین

دانستنی :مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه سفر خود به استان قزوین، با مدیرعامل هلال احمر این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دانستنی ،مهدی مهدوی در این دیدار، ضمن ابراز خشنودی از حضور مدیران ارشد هلال احمر استان قزوین در آیین افتتاح شعبه قزوین این شرکت، گفت: تحت پوشش قرار دادن نیروهای امدادرسانی و وسایل امدادی هلال احمر، برای بیمه سرمد، افتخار بزرگی است که تمام تلاش خود را برای پاسخ شایسته به اعتماد این سازمان به کار خواهیم بست.
مدیر عامل بیمه سرمد، گسترش تعاملات فی مابین را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: برگزاری گردهمائی در مشهد مقدس با حضور تمامی مدیران بیمه سرمد و جمعیت هلال احمر، نقطه عطفی در توسعه تعاملات مشترک بوده که بدون شک استمرار آن در حفظ منافع مشترک تاثیرگذار خواهد بود.
آصفی مدیرعامل هلال احمر استان قزوین نیز در این دیدار، افتتاح شعبه قزوین بیمه سرمد را مثبت ارزیابی کرد و برای توسعه همکاری های مشترک در این استان، اعلام آمادگی نمود.
بر اساس این گزارش، علیخانی معاون پشتیبانی و منابع انسانی هلال احمر استان قزوین، دکتر غلامی مدیر شعب بانک صادرات استان قزوین و صفری معاون وی، امید گودرزی معاون فنی بیمه های اشخاص، حسین قربانی مدیر بیمه های آتش سوزی و احد چگینی مدیر استان قزوین بیمه سرمد نیز در این دیدار حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا