Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/wp-blog-header.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/wp-blog-header.php on line 4
نزول چشمگیر مصرف بنزین در کشور - آموزش همگانی
انرژیانرژی

نزول چشمگیر مصرف بنزین در کشور

رییس هیات مدیره کانون سراسری جایگاه داران سوخت کشور اعلام کرد که اصلاح قیمت و بیماری کرونا میزان مصرف بنزین کشور را حدود ۲۲ میلیون لیتر در روز کاهش داده است.

 به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از ایرنا، همایون صالحی رییس هیات مدیره کانون سراسری جایگاه داران سوخت کشور گفت: تا پیش از اصلاح قیمت بنزین ، مصرف این نوع سوخت در کشور روزانه ۹۸ میلیون لیتر بود که اصلاح قیمت و شیوع بیماری کرونا این میزان مصرف را به حدود ۷۶ میلیون لیتر در روز کاهش داد.

وی اظهار داشت: البته اصلاح قیمت بنزین موجب شد تا میزان مصرف سوخت سی ان جی در کشور افزایش یابد.

صالحی گفت : در اسفندماه سال ۹۸ و فروردین ۹۹ میزان مصرف بنزین به علت شیوع بیماری کرونا روزانه به حدود ۴۰ میلیون لیتر رسید.

رییس هیات مدیره کانون سراسری جایگاه داران سوخت کشور بیان داشت: اکنون مهمترین مشکل جایگاه داران عدم افزایش دستمزد در سال جاری است که انتظار می رود مسوولان کشور این مشکل را برطرف کنند.

وی افزود: شیوع بیماری کرونا خسارت زیادی به درآمد جایگاه داران سوخت کشور وارد کرد و از سوی دیگر افزایش نرخ ارز نیز بر مشکلات افزود و سبب شد تا خرید تجهیزات جایگاه ها گران تر از گذشته تمام شود.

صالحی گفت : اکنون سه هزارو ۸۰۰ جایگاه عرضه بنزین و گازوئیل در کشور فعال است و انتظار می رود مسوولان برای تامین دستمزد این جایگاه ها چاره جویی کنند.

وی بیان داشت : اکنون جایگاه داران سوخت کشور با مشکلات متعددی مواجه هستند و می بایست از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و سایر دستگاه های کشوری مورد حمایت قرار گیرند.

کاهش قابل توجه مصرف بنزین در کشور
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا